Vážení zákazníci, z důvodu karanténních opatření u některých výrobců a dodavatelů, může docházet ke zpoždění v dodávkách zboží. Bohužel tuto situaci nedokážeme ovlivnit. Děkujeme za pochopení.

Vše o nákupu

Doprava

  • Jaké možnosti dopravy nabízíte?

Pro balíky nabízíme dopravu společnostmi PPL a Česká pošta

Pro paletovou přepravu nabízíme dopravce Gebrüder Weiss a Českou poštu.

Viz také: https://www.bargainshop.cz/doprava-a-platba/a1

  • Jak dlouho trvá doprava zásilky?

To záleží na každém přepravci, ovšem ze zákona má dopravce 48 hodin na doručení zásilky.

  • Posíláte i na Slovensko, případně do jiných států?

Bohužel, zatím posíláme zboží pouze po ČR.

Osobní odběr

  • Víte kdy si pro osobní odběr přijedete?

Napište do poznámky v objednávce, kdy si pro zboží přijedete a my Vám zboží dopředu připravíme - to může urychlit spoustu času Vám i nám .

  • Urychlení výdeje při osobním odběru.

Zaplaťte zboží dopředu Online nebo převodem. O pár minut papírování méně.

  • Některé zboží je pouze na osobní odběr

Ano, může se stát, že dané zboží nesplňuje podmínky dané přepravcem, nebo je vysoké riziko že se při přepravě rozbije. V tomto případě jsme zboží zařadili pouze pro osobní odběr. Například sprchové dveře/ zástěny větších rozměrů.

Výprodej(Outlet)

  • Co znamená Výprodej?

Zboží, které nám zabírá místo ve skladu a my se ho chceme zbavit, nebo zboží které si zákazník objednal a z nějakého důvodu před odesláním zrušil. Takové zboží je vždy zlevněno na maximum. Pokud není pod obrázkem či v popisu uvedeno jinak, výprodejové zboží je vždy nepoškozené a v originálním balení - pokud je dodáváno výrobcem. Možná se na něj ve skladu jen lehce prášilo :)

  • Dopravné u výprodejového zboží je jiné, než za běžné zboží

Ano, je to z toho důvodu, že výprodejové zboží je zlevněné na maximum, proto se na takové zboží nevztahují žádné akce (doprava zdarma na výrobce, garance nejnižší ceny). U balíků je cena 99/109 Kč v závisloti na volbě dopravce. U paletového zboží je cena jednotná - 499 Kč.

 

Obecné

  • Co znamená zboží  ,,na dotaz"?

Jedná se o zboží na objednávku. Takové zboží nedržíme na skladě. Na základě Vaší objednávky nejprve poptáváme dostupnost a termín dodání u výrobce/dodavatele a poté, Vás informujeme. Vy se můžete rozhodnout, jestli zboží stornujete (dlouhý či jinak nevyhovující termín), nebo potvrdíte. V případě Vašeho potvrzení, dané zboží objednáme a objednávka běží.

  • Obrázek se neshoduje s názvem či popisem.

Ano, většina obrázků je pouze ilustračních. Proto je lepší brát v potaz pouze název, případně popis a kódové označení. Bohužel se dost často stává, že si zákazník objedná podle obrázku a pak nám hlásí reklamaci, že dostal například radiátor s jinými rozměry.

  • Volali, napsali jste nám a dosud nemáte odpověď?

Nemusíte se bát, často se stává, že jsou všichni zaměstnanci vytíženi telefony nebo odepisováním ostatním zákazníkům. Věnujeme se každému, i na Vás přijde řada

  • Našli jste nějakou nesrovnalost, chybějící popis, nebo jinou technickou chybu?

Řekněte nám o ní a my jí napravíme. Pošlete nám mail, nebo zavolejte.

Přebírání zboží a reklamace

Nikdo nemá rád reklamace, bohužel i tato situace však může nastat.

V každém případě, při přebírání zásilky od přepravce je zákazník povinnen důkladně zkontrolovat neporušenost zásilky. Během této, nebo poté mohou nastat 3 situace:

Zásilka má poškozený obal:

V případě, že se rozhodnete převzít zásilku s poškozeným obalem, je třeba upozornit na tuto skutečnost do dodacího/doručovacího listu, který Vám dá řidič.

Do doručovacího listu je nutné uvést konkrétní výhradu - proražené, potrhané apod. Vada na obalu zásilky nemusí ještě nutně znamenat její poškození, nicméně řidič je povinen tento zápis umožnit - tzv. převzetí zásilky s výhradou.

Po převzetí zásilky od přepravní společnosti zásilku neprodleně rozbalte a zkontrolujte, zda zboží nevykazuje známky poškození z přepravy.

Převzetí zásilky, která má obal pořádku, ale obsah je poškozen:

V druhém případě se může stát, že obal je v pořádku, nicméně obsah je poškozený. V takovém případě je nutné nás okamžitě kontaktovat na obchod@bargainshop.cz

Nejpozději však do 48 hodin od převzetí zásilky, včetně fotodokumentace. Také je potřeba si ponechat veškeré součásti zásilky (balení, karton apod.)

Pozdější reklamace bohužel není možné uznat. Pokud to bude ale jen trochu možné, pokusíme se situaci vyřešit ke spokojenosti obou stran.

Převzetí zásilky, jejíž obal i obsah je viditelně poškozen:

Pokud je zásilka viditelně poškozena, je nutné sepsat s řidičem přepravní společnosti protokol o poškození, nebo zásilku odmítnout a poté nás okamžitě informovat e-mailem na adresu: obchod@bargainshop.cz abychom mohli neprodleně zahájit reklamační řízení s dopravcem.

Opět ale platí, že je třeba tak učinit do 48 hodin od převzetí zásilky.